HET BESTUUR EN DE REGLEMENTEN
Reglementen
|
Formulieren
De leden van het bestuur
Het bestuur is gehuisvest aan de overkant van het verenigingsgebouw na de tuinwinkel (zie foto boven). De bestuursleden worden overeenkomstig het bepaalde in artikel 12 van de statuten door de Algemene Vergadering benoemd en treden af volgens een op te stellen rooster. Volgens onderstaand schema is het bestuur aanwezig op zaterdagochtend tussen 10:00 en 12:00 uur voor het beantwoorden van vragen, de samenstelling kan verschillen.
Winterperiode
Tussen 1 oktober en de eerste werkbeurt in maart 2026 is het bestuur alleen op afspraak aanwezig in de bestuurskamer.
U kunt een afspraak maken via de mail van de secretaris.
Voorzitter | Secretaris | 2eSecretaris | Penningmeester |
2ePenningmeester | Activiteitencommissie | Bouw-en Taxatiecommissie | Inkoopcommissie |
Redactiecommissie | Tuincommissie Natuurlijk Tuinieren | Tuincontrolecommissie | Commissie van Onderzoek |
Commissie Lief en Leed | Kantinecommissie | Verzekeringen |